SOMMARLOV!

HELLOOOOOW, JAG HAR SOMMARLOV!
hade en galet go dag igår, bra start på sommarlovet typ? yes.
slutade skolan runt elva någon gång, chillade i skolan lite efter med några.
sen drog jag mig hemåt och tog det lungt med hög musik.
lite senare runt kanske fyra gick jag ut med alla, skit många var vi.
spelade fotboll, skrattade och levde. skit skönt! sen bestämde vi oss för och grilla, stack till hemköp och köpte sen drog vi och grilla. satt på något berg med musik och skratta skit mycket. var as mysigt!
sen stack vi och spelade fotboll till typ 20 över tio, sen kicka alla hem. skit skön dag var det.
nu idag har jag inte gjort mycket alls, var planerat att jag skulle träna imorse men hade ingen ork. elin ringde men jag orkade verkligen inte, fortsatte istället och sova och vaknade runt 2. hur gött som helst och sova ut, men nu känner jag att jag nog hellre hade gått upp imorse och tränat. menmen.. chillat på livet hela dagen ba med musik, kanske går ut en stund med min fina kusin. ska kolla med henne om vi kan gå bort till torget, galet sugen på godis.. men vi hörs senare. ha d!

24 DAGAR KVAR, SEN HAAAAAAA D SVERIGE!



bild från igår, så här såg vi ut

Kommentarer
Postat av: eli

fin blogg ficce !

2011-06-17 @ 23:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0