false

- ibland förstår jag inte hur folk tänker eller vad dom håller på med..

du har sabbat alla dina chanser och alltid på samma sett. känner att det är meningslöst och ge dig nya chanser gång på gång, när dom ändå kastas bort som skräp bara några dagar efter. jag älskade den du var, inte det du blivit. du har fått alldeles för mycket luft och så som du beter dig? vem har du blivit, vi så kallade dina allrabästavänner, vafan var det? dina bästavänner, har insett nu att det var verkligen det sista vi var om sanningen skulle fram. jag känner dig knappt, eller i alla fall inte den människan du spelar dig vara nu. ditt förra ''jag'' var så himla mycket bättre. men något där uppe säger mig, aldrig våran tid igen. den är över. och jag ska följa de, för det du gjort/gör är falskt. de är ett riktigt spel. och när du kommer och tofflar igen, så kan du vara beredd på att jag inte kommer tro på dina ord, och inte förlåta dig igen. kan inte fatta vad det är jag sett hos dig, som fått mig och förlåta dig varje gång du gjort så här. men det är över nu, det är lungt. för jag känner ren frihet nu, frihet från dig. kan inte säga mer än att jag är jävligt lycklig just nu. slipper allt som sprids genom din mun, och hela ditt falska sett och vara på. sheeeeeet, love life!

taggar match nu, vi hörs senare. haaa d!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0