17 juli

suger på att börja inlägg, så vi börjar det så här.
stack ut med min kusin lite efter jag gjorde det förra inlägget, vi satte oss på backavallen och käka kina puffar, kasta dom i varandras munnar och skratta skit mycket! alla som var där kollade nog på oss, de pågick en match. haha.. menmen, efter det stack vi till sago en stund sen gick vi vidare på en liten promenad ner till hemköp, köpte med oss chips och dricka sen gick vi hem. och nu sitter jag här framför datan och nördar facebook, haha. ska lägga mig om en stund, blir inte och vara uppe sent idag. match på morgonen imorgon och sen efter det så kanske jag sover hos elin. vi får se hur det blir. men nu ska jag nöda vidare på facebook, ha d.



rätt gammal bild, men what ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0